Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за генерацията???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за генерацията???

    Здр колеги,искам да мнение по един вапрос,от доста време сам се решил да си направия двоина генерациа(тиха и шумна), сега в момента сам с тиха имам вазможност да си намерия и на 63 неражд.,но вапроса ми е искам и двете да ги сложа на колта аре поставянето ОК ,ама как да направия да преминава през едбната генерация ,и когато искам през другата,като излизат в една краино гарне ето пример;

    http://www.youtube.com/watch?v=MpeN-cdTFBs
    sigpic145 Qv

  • #2
    Първоначално публикувано от alfa boy Qv Покажи съобщение
    Здр колеги,искам да мнение по един вапрос,от доста време сам се решил да си направия двоина генерациа(тиха и шумна), сега в момента сам с тиха имам вазможност да си намерия и на 63 неражд.,но вапроса ми е искам и двете да ги сложа на колта аре поставянето ОК ,ама как да направия да преминава през едбната генерация ,и когато искам през другата,като излизат в една краино гарне ето пример;

    http://www.youtube.com/watch?v=MpeN-cdTFBs
    Тва на 4 цилиндров редови двигател иде малко несериозно.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Прави се това с клапи, като клапата е затворена газовете минават през "тихата" генерация, а като се отвори клапата и отваря и пътя на "шумната-широка" генерация...

      Нещо такова -

      http://www.youtube.com/watch?v=6O9uX...eature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=69mDz...eature=related
      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 16:12.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Тва на 4 цилиндров редови двигател иде малко несериозно.


        Аз питам за прадложение,не за кое е сериозно или несериозно колега

        ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Прави се това с клапи, като клапата е затворена газовете минават през "тихата" генерация, а като се отвори клапата и отваря и пътя на "шумната-широка" генерация...

        Нещо такова -

        http://www.youtube.com/watch?v=6O9uX...eature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=69mDz...eature=related
        Благодария колега
        sigpic145 Qv

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfa boy Qv Покажи съобщение
          Аз питам за прадложение,не за кое е сериозно или несериозно колега

          ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:25 ----------



          Благодария колега
          Така е колега ти си знаеш, чакаме готов резултата с новата генерация да и се порадваме.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            sigpic145 Qv

            Comment


            • #7
              Принципно доколкото съм запознат може да бъде ръчно задействана клапа, или автоматично да прехвърля, когато решиш да се рейсваш (оборотите или натоварването минат определена граница) - както примерно при Е36 328i е заводската генерация.
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #8
                Ако целта ти е да имаш генерация, която при "нормално" каране е (сравнително) тиха, а при "рязане" реве както трябва да реве една мощна кола, има и доста по-лесен начин - широка тръба със заглушител(и) и накрая наистина качествено гърне, а не качествено-изглеждащо китайче за 100 лева. Бих ти показал нагледно, но за съжаление ще трябва да се изчака дали ще се появи някой ентусиаст да купи моята генерация от КуВе-то и да си я монтира на неговата кола, за да се чуе това, което имам предвид.
                Иначе ясно, че другото е ултимативното решение, ама това е за доста по-големи бегачки, наистина

                Comment


                • #9
                  Хммм дам колега аз него правия толкова за варвене колкото за звук,нали се сешташ,штото като бях със силна генерация(Звукова),искаха на много пати да ми спират колата от двежение,за това сега питам, да мога да си е сменям когато ми е кеф,пак и за надалго силната генерация направоооо
                  sigpic145 Qv

                  Comment

                  Working...
                  X